Tjänstesesign/servicedesign

Utbildningen ger grundläggande kunskaper i servicedesign, metoder, verktyg och innehåller.

  • Övergripande information om servicedesign
  • Hur man genomför intervjuer och inhämtar kunskaper från kunder och andra
  • Hur man arbetar med innovation och skapar ideer
  • Hur man analyserar och skapar kundinsikter
  • Hur man arbetar med til exempel tjänstekartor och kundresor
  • Hur man skapar lösningar och testar dem tillsammans med kunder
  • Hur man presenterar, kommunicerar och förmedlar kundinsikter

Myndigheterna utser kursdeltagare och säkerställer att dessa har lämplig bakgrund.

Tid

Utbildningen pågår i 2 dagar.

Fler utbildningar

Under fliken Utbildningar inom nätverket presenterar vi de utbildningar som vi anordnar återkommande. Vill du se vilka utbildningar som är på gång just nu letar du under Kalender.

Kalender


Aktuella utbildningar och seminarier

8 december:
Arbetsmiljöutbildning

Tips

Inga planerade händelser! Håll ögonen öppna.

RSS-feed